well researched

ENGELSTALIGE CONTENT SCHRIJVER

 

Long-form Engelstalige content dat SEO-optimized is en jou helpt zichbaar te zijn voor je doelgroep.

Get a quote!

Optimized and kicking

Content dat een impact heeft

Jouw website content, social media content en blog posts zijn een cruciaal aspect van je online marketing- en branding strategie.

Je hebt pakkende en behulpzame content nodig die jouw lezers overtuigen te investeren in jouw merk/bedrijf.

Het belangrijkste?

Je hebt content nodig dat presteert in de Engelstalige markt.

 

GRONDIG ONDERZOEK

Niet alleen wordt het onderwerp grondig onderzocht, maar ook de concurrentie in de markt! 

 

l

keyword-optimized

De zoekwoorden die je gebruikt hebben een grote impact op de effecten die je ziet van je website content. Jou content wordt geoptimaliseerd voor jou doelgroep, voor de juiste zoekersintentie en geschreven om de concurrentie te overtreffen.

|

GESCHREVEN IN JE BRAND VOICE

Jij hebt een stem. Deze moet duidelijk uitblinken en vooral zichtbaar zijn voor jou klanten.

Engelstalige COntent Schrijver

Het Process

Onderzoek

Eerst worden je keywords en concurrentie grondig onderzocht. Dit zorgt ervoor dat je de best mogelijke resultaten in de zoekmachines behaalt en dat jou Engelstalige content door de goede mensen gezien wordt.

Schrijven

Je ontvangt een layout waarin staat wat de inhoud van de tekst wordt. Zodra dit goedgekeurd is begint het schrijfprocess. Hierna ontvang je je Engelstalige tekst zo snel mogelijk weer terug!

Revisies

Als er iets is wat je graag aangepast ziet dan is er na het schrijven de mogelijkheid om eventuele wijzigingen door te voeren. Alles wat voorgesteld word word dan besproken om voor een zo goed mogelijk resultaat te zorgen.

Pricing

Er worden meerdere factureringsmodellen gehanteerd, welke er gebruikt wordt ligt aan de werkzaamheden.

Ik probeer altijd datgene aan te houden wat voor jou het voordeligste is.

Waarom? – Omdat dit ervoor zorgt dat er geen onduidelijkheid optreed.

Niet al het werk is tastbaar (onderzoek, revisies etc) dus is een prijs per woord of per project vaak handiger.

Dit zorgt voor meer duidelijkheid.

 

l

Per woord

Een prijs per woord kan voordeliger zijn als het hoeveelheid onderzoek wat nodig is nog onbekend is. Het zorgt voor meer duidelijkheid over de kosten van een project/artikel. 

 

l

Per project

Een prijs per project heeft veel weg van een prijs per woord. Dit is vaak het beste als het een groter project is, of maandelijks terugkerende werkzaamheden zijn. Ook voor extra’s zoals social media posts of copywriting is een prijs per project handiger.

l

per uur

Een prijs per uur wordt gehanteerd bij werk op locatie en dus niet werk wat online geleverd wordt.

Get In Touch

Linkedin

Twitter
hello@bramvergouwen.com